söndag 15 maj 2011

Folkhälsostafetten vecka 2

Hej alla!

Malin Sturk heter jag som tar över efter Katrin Rekkedal som bjöd på en härlig vecka som hälsoutvecklare.

Så vad ska jag bjuda på?

Jag är ledmot i SFFFs styrelse, jag har en magisterexamen i folkhälsovetenskap och jagar mitt första jobb OCH jag är en folkhälsoentusiast! Så lite av varje ska jag bjuda på. Det kommer skrivas om seminariet som förenignen genomförde på riksdagshuset förra veckan. Vad hände? Vilka var där? Vad sa det? Vad hände på årsmötet egentligen?

Jag kommer även skriva om vad jag gör just nu, både för att lyckas fånga ett jobb men också för att vara med och påverka folkhälsan i Sverige. Så vi får se hur veckan utvecklar sig och vad som kommer...

Senare idag kommer hur som helst ett inlägg om seminariet förra veckan.

Må gott nu! Ta veckan med storm! Det är bara måndag så vi har många dagar på oss att göra skillnad denna vecka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar